Ataması gerçekleşen öğretmenlerimiz, aşağıdaki listede istenen belgelerle birlikte 01/02/2022 tarihi itibarıyla göreve başlamak üzere atandıkları İl / İlçe Millî Eğitim Müdürlüklerine başvuruda bulunabilecektir.
İlimize atanan öğretmenler atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne başvurmaları gerekmektedir.
İLİMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERDEN TALEP EDİLEN BELGELER
E-Devlet çıktıları kabul edilecektir.
İstenilen belgelerin asılları ve bir fotokopisi hazırlanacaktır.
1 - Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,
2 - Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
3 - Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.), istenecektir.
5. Kimlik Fotokopisi.
7. Son altı ay içinde çekilmiş Biometrik fotoğraf (6 adet)
8. Adli Sicil Kaydı.
9. Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği (Mülakat için alınan form)
10. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,
11. Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü (devlet veya özel) hastaneden alınacak olan Sağlık Kurulu Raporu.
12.Mal Bildirim Formu (Formu İndirmek İçin TIKLAYINIZ)
13. Erkek Adaylar İçin Askerlik Durum Belgesi (Yapmış ise Terhis Belgesi)