2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EFOR PROJESİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME UYGULAMALARI TAMAMLANDI
248
23:02
15.05.2024

Müdürlüğümüz tarafından yürütülen Eğitimde Fark Oluşturan Rehberlik (EFOR) projesi kapsamında il geneli ortaokullarımız ve liselerimize yönelik ölçme ve değerlendirme uygulamalarının sonuncusu gerçekleştirildi.Proje kapsamında 2023-2024 eğitim öğretim yılının sonuna kadar ortaokul öğrencilerine yönelik 6 adet LGS, lise öğrencilerine yönelik 5 adet TYT ve 3 adet AYT formatında uygulama sınavı yapıldı.

2023-2024 eğitim öğretim yılı itibariyle 3 yıldır uygulanmakta olan Eğitimde Fark Oluşturan Rehberlik (EFOR) projesi kapsamında LGS ve YKS sınavlarına hazırlık süreçlerinde rehberlik yapılarak ölçme ve değerlendirme uygulamalarıyla öğrencilerimizin bilgi ve becerilerinin geliştirilmesi hedeflenmiştir.

Son 2 yıldır EFOR projesinin bütçesi Bingöl Belediyesi tarafından sağlanmaktadır. Proje müdürlüğümüz ve Bingöl Belediyesi arasında yapılan işbirliği protokolü kapsamında yürütülmektedir.

Müdürlüğümüz AR-GE birimi tarafından ilimizdeki akademik başarının arttırılması ve LGS ile YKS sınavlarına giren öğrencilere rehberlik edilmesi amacıyla yürütülen (EFOR) "Eğitimde Fark Oluşturan Rehberlik" projesinin bu yıl kapsamı genişletilerek 6. Ve 10. sınıflar da kapsama alınmıştır.

Proje kapsamında sınavlara hazırlanan ortaokul ve lise son sınıf öğrencileri için koçluk sistemi, ölçme ve değerlendirme uygulamaları, okulların öz değerlendirme çalışmaları ve il/ilçe milli eğitim müdürlüğü yöneticileri ile il proje ekibinin saha ziyaretleri bulunuyor. İl proje ekibinde İl Milli Eğitim Müdürlüğü Araştırma ve Geliştirme Birimi (AR-GE), Ölçme ve Değerlendirme Merkezi (ÖDM) ve Rehberlik ve Araştırma Merkezi (RAM) idareci ve öğretmenleri yer alıyor.

 15-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-202415-05-2024

 

Yayın Tarihi: 15.05.2024