BİNGÖL İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

EFOR Projesi Ortaöğretim Ara Değerlendirme Toplantıları Gerçekleştirildi.

İl Milli Eğitim Müdür Vekilimiz Sayın Yusuf TOKUŞ başkanlığında ortaokul ve lise müdürleriyle projenin ara değerlendirme toplantısı yapıldı. 
EFOR Projesi Ortaöğretim Ara Değerlendirme Toplantıları Gerçekleştirildi.

EFOR Projesi Ortaöğretim Ara Değerlendirme Toplantıları Gerçekleştirildi.

            İl Milli Eğitim Müdür Vekilimiz Sayın Yusuf TOKUŞ başkanlığında ortaokul ve lise müdürleriyle projenin ara değerlendirme toplantısı yapıldı.

Meslek liseleri, Anadolu Liseleri ve proje okulları olarak üç farklı kategoride yapılan değerlendirme toplantılarında öğrencilerin akademik başarılarındaki değişim, okullarda yürütülen çalışmalar ve projenin hedeflerinin gerçekleştirilme oranları ele alındı.

            İl Milli Eğitim Müdür Vekilimiz Yusuf TOKUŞ yaptığı açıklamada projenin ilk yıl belirtilen hedef göstergelerin üzerine çıktığını, bu yılın ikinci yarısı itibariyle de öğrencilerin akademik başarılarının geçtiğimiz yıllara kıyasla ciddi bir anlamda artış gösterdiğini belirtti. TOKUŞ projenin her aşamasını titizlikle takip edip, başarıyla yürütülmesini sağlayan öğretmenlere ve tüm eğitim çalışanlarına okul müdürleri nezdinde teşekkürlerini ileterek, aynı kararlılıkla devam etmeleri gerektiğini belirtti.

Müdürlüğümüz tarafından iki yıldan bu yana ilimizdeki akademik başarıyı artırmak, LGS ve YKS sınavlarına yönelik öğrencilere rehberlik edilmesi amacıyla yürütülen "Eğitimde Fark Oluşturan Rehberlik" projesi yürütülmektedir. Bu çerçevede il merkezi ile ilçelerin tamamı olmak üzere 93 ortaokul ve 49 lisede (7,8,11 ve 12. sınıf kademelerinde) toplamda 16875 öğrencimize şimdiye kadar 18 tane ölçme ve değerlendirme sınavı uygulanmıştır.

31-03-202331-03-202331-03-202331-03-202331-03-202331-03-202331-03-2023

Karşıyaka Mah. Hikmet Tekin Bulvarı No2/1 Merkez/ Bingöl - 04262191200

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.